loading...
شرکت سایبان برقی شاهد
شاهد بازدید : 51 دوشنبه 17 شهریور 1399 نظرات (0)

در فصل تابستان خیلی از ما دلمان می خواهد که در بالکن یا حیاط خانه جایی وجود داشته باشد که بتوانیم اوقات فراغت خود را در آن سپری کنیم. از مزایای استفاده از سایبان برقی می توان به این اشاره کرد که نه تنها می تواند مانع از ورود نور خورشید شود، بلکه شما با نصب این سایبان می توانید با سرپوشیده کردن فضای باز خود جلوی دید همسایه ها به بالکن را نیز بگیرید. از طرف دیگر کسانی که مغازه دارند با نصب سایبان مغازه تبلیغات زیباتون را با خلاقیت ذهنیتون روی پارچه ی سایبان به چاپ برسانید چراکه مشتریان خاص خود را به همراه خواهد داشت روز به روز درآمدتان بیشتر می شود بعضی از مشتریان هستند که میگویند سایبان برقی فقط در ساعاتی استفاده می شود که آفتاب است وگرنه بقیه ی ساعات بسته می ماند ولی تا حالا به این فکر کردید که سایبان را نیمه باز نگهدارید تا تبلیغاتتون را افراد رهگذری که هنوز از مغازه ی شما دیدن نکرده اند ببینند.

مطالب دیگر:
شاهد بازدید : 167 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

اگر نگاهی به خیابانی که درآن مغازه دارید بندازید می بینید که اکثر مغازه و رستوران داران از سایبان برقی استفاده می کنند. اما دلیل محبوبیت سایبان مغازه چیست؟ هیچوقت تا به حال مشاهده نشده که محصولی همینطوری تولید شود و نیاز مشتری را برطرف نکند بلکه هر محصولی که در بازار مشاهده می کنید برای رفع نیازهای شما تولید شده است. برای سایبان مغازه هم همینطور می باشد تولید سایبان مغازه به این دلیل انجام شده است که بتواند نیازهای شما را برطرف کند. مشتری وقتی می خواهد از ویترین شما دیدن کند نور آفتاب مزاحمش خواهد شد وقتی مشتری نتواند احساس راحتی داشته باشد باید گفت که محل را به سرعت ترک می کند برای نگه داشتن مشتری نیاز به سایه دارید برای ایجاد سایه هم نیاز به خرید سایبان مغازه دارید این ها یک رابطه ی کامل متقابل با یک دیگر دارند. و در نهایت اینکه شما هر نوع کسب و کاری هم که داشته باشید می توانید خرید سایبان مغازه را انجام بدهید. سایبان مغازه برای این که بتواند نیازهای شما را برطرف کند باکیفیت بالا تولید می شود.

مطالب دیگر:
شاهد بازدید : 59 یکشنبه 02 شهریور 1399 نظرات (0)

خرید سایبان مغازه یکی از حساس ترین و کاربردی ترین وسایلی ست که می توانید برای مغازه خود خریداری کنید. در هنگام سفارش سایابن مغازه باید به نیازی که از این سایبان دارید دقت کنید. امروزه دیگر سایبان ها تنها برای جلوگیری از نور خورشید نصب نمی شوند بلکه شما می توانید با انتخاب پارچه ی مناسب و طراحی های دلخواه خود بر روی سایبان مغازه فروش خود را چندین برابر کنید. هرجایی از مغازه شما مانند تراس، بالکن، حیاط و یا حتی ویترین و پیاده رو میتوانند جایی برای پذیرایی از مهمان ها و مشتریان تان باشد. بازدید کنندگان مغازه از سایه استقبال میکنند و شما میتوانید با سایبان برقی هر محلی را کاربردی تر و بهتر کنید. سایبان مغازه میتواند از پارچه ای طبیعی یا مصنوعی باشد. این پارچه ها باید در برابر آب و باران و اشعه ماوراء بنفش و در صورت لزوم در برابر آفتاب و پوسیدگی هم مقاومت لازم را داشته باشند. پارچه های اکریلیک و وینیل با کیفیت بالا یا رنگ دلخواه شما مناسب با اقلیم محل زندگی تان قابل تولید و ارائه خواهند بود.

مطالب دیگر:
شاهد بازدید : 48 پنجشنبه 30 مرداد 1399 نظرات (0)

برای کسانی که قصد خرید سایبان مغازه را دارند، قیمت این سایبان ها یکی از مهمترین عواملی ست که می تواند نقش موثری در انتخاب آن ها ایفا کند. این روزها با بالا رفتن قیمت دلار و افزایش قیمت قطعات سایبان قطعا هزینه سایبان مغازه هم بالاتر خواهد رفت اما چیزی که مهم است کیفیت کار است. شرکت هایی زیادی هستند که به دنبال سو استفاده از شما هستند و با نام ارزان قیمت بودن بدترین و بی کیفیت ترین سایبان ها را به شما می فروشند. پس برای اینکه از خرید سایبان مغازه بی کیفیت و تقلبی جلوگیری کنید بهتر است که خرید خود را از شرکت هایی انجام دهید که در این زمینه معروف هستند و می توانند علاه بر فروش سایبان خدمات پس از فروش آن را نیز به شما ارائه کنند. از طرف دیگر خرید سایبان مغازه تبلیغاتی نسبت به یک سایبان مغازه با پارچه ی ساده هزینه بیشتری دارد. بله اینطوری می باشد اما هزینه ی سایبان تبلیغاتی به قدری نیست که بخواهد شما را اذیت کند. در ضمن هر چقدر بیشتر بتوانید از امکاناتی که سایبان برقی به شما می دهد استفاده کنید می توانید فروش خود را نیز بالاتر ببرید. 

مطالب دیگر:
شاهد بازدید : 208 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

اگر می خواهید فروش شما چندین برابر شود و بتوانید بدون هزینه ی های بالا برای تبلیغات، افراد را به سمت کسب و کار خود بکشانید بهترین انتخاب برای شما خرید سایبان مغازه است. سایبان ها علاوه بر اینکه برای هر خانه یا مغازه ای عالی هستند، اما نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. نگهداری و تمیز کردن سایبان مغازه نیاز به کار زیادی دارد، اما در عین حال مراحل ساده ای وجود دارد میتوانید بعد از طی کردن آنها یک سایبان زیبا و تمیز داشته باشید. شستشو و نگهداری خوب سایبان مغازه عمر سایبان شما را طولانی می کند. این کار میتواند به صورت گرد گیری و تمیز کردن سایبان باشد و به طور منظم انجام گیرد. برخی از سایبان ها ممکن است نیاز به کارهای دیگری هم داشته باشند. مثلا بر اساس مواد و نوع پارچه باید رسیدگی های بیشتر و تعمیرات برای آنها انجام داد.مطمئن شوید که هیچ بخشی از قاب سایبان خمیده، خوردگی یا اسیب دیده نباشد. به اتصالات و جلوی سایبان دقت کنید. زیرا این ها مناطقی هستند که به ویژه در معرض خرابی قرار خواهند داشت.

مطالب پیشنهادی:
شاهد بازدید : 61 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

یکی از دغدغه های کسانی که مغازه دارند این است که چگونه می توانند محیط راحتی را برای مشتریان خود فراهم کنند تا علاوه بر فروش بیشتر بتوانند مشتری را پای ثابت مغازه خود کنند. یکی از راه هایی که برای این دسته از مغازه داران مناسب است استفاده از سایبان برقی است. یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بتوانید هزینه های مغازه ی خود را در تابستان کاهش دهید. اگر به قبض های مغازه ی خود دقت کرده باشید در فصل تابستان هزینه برق و آب خیلی بالا می آید و خب قطعا هر چه هزینه مغازه بالاتر برود این به ضرر خود شما هم می باشد  و از طرف دیگر وسایل سرمایشی خود باعث بالا رفتن هزینه می شود. اما در این مورد بهتر است نگرانی به خود راه ندهید با خرید سایبان برقی ارزان قیمت می توانید این مشکل را نیز برطرف کنید. شما وقتی سایبان مغازه را خریداری کنید بعد از آن حتما به معجزه اعتقاد پیدا خواهید کرد. سایبان برقی به دلیل ساختار مناسبی که دارد می تواند دمای مغازه ی شما را در فصل تابستان تا حد زیادی کاهش دهد و در این صورت شما نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی نخواهید داشت.

شاهد بازدید : 71 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

 تمام صاحبان کسب و کار باتجربه می دانند که یکی از لوازمی که می تواند فروش آن ها را چندین برابر کند، استفاده از سایبان مغازه است. چرا؟ شاید اولین چیزی که به ذهن شما خطور کند این است که سایبان مغازه فقط برای جلوگیری از نور آفتاب نصب می شود اما مهم ترین کاربرد نصب این سایبان، تبلیغات برای کسب و کار می باشد. عموما هر کسی وارد شرکت های تبلیغاتی رفته است دست خالی برگشته است و دلیل آن هم تبلیغات با قیمت بالا می باشد. شاید این نوع روش تبلیغاتی تاثیرگذاری بالایی داشته باشد اما نیاز به هزینه ی بالایی نیز دارد. اما تصوری که شما از تبلیغات دارید هزینه کم و فروش بالا می باشد. نگران نباشید به کمک سایبان مغازه تبلیغاتی می توانید تبلیغات کسب و کار خود را انجام بدهید. تبلیغات مورد نظر شما بر روی پارچه ی سایبان مغازه چاپ می شود و بر روی سر در مغازه قرار می گیرد. هزینه این نوع تبلیغات بسیار کم می باشد و در مقابل در کمترین زمان نتیجه ی این نوع تبلیغات را می توانید مشاهده کنید. 

مطالب پیشنهادی:
شاهد بازدید : 50 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

سایبان برقی به عنوان سازه ای نوین در صنعت تکنولوژی استفاده می شود  که بسیاری از مغازه های قدیمی که از سایبان مغازه دستی استفاده می کردند آن ها را تعویض کردند و از سایبان برقی های جدید استفاده می کنند زیرا تنها با استفاده از  یک ریموت میتوانند سایبان را باز و بسته کنند.یک مورد مهمی که شما را تشویق به خرید سایبان مغازه می کند این است که میتوانید تبلیغات خود را روی پارچه ی سایبان بدون اینکه پول زیادی به شهرداری پرداخت کنید به چاپ برسانید. تبلیغات جذاب به جذب مشتریان بیشتری کمک زیادی می کند. هرچقدر به محیط بیرونی و داخلی مغازه توجه زیادی نشان دهید میتوانید به راحتی مشتری جذب کنید بدون اینکه نیازی به نیروی بازاریاب یا دادزن داشته باشید.ممکن است متعجب شوید که مگر میشود در چهار فصل از سایبان برقی استفاده کرد ؟ بله چراکه نه هر زمانی که خواستید سایبان را با ریموت باز کنید زیر آن بنشینید و از منظره ی روبرویتان لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی:
شاهد بازدید : 53 پنجشنبه 26 تیر 1399 نظرات (0)

با فرا رسیدن فصل تابستان بسیاری از کافه ها و رستوران ها به این فکر هستند که برای فروش بیشتر و ارائه ی بهتر خدمات از فضای باز کافه ی خود نیز استفاده کرده و سایبان مغازه نصب کنند. وقتی صاحب یک مغازه هستید، از هر راهی مخواهید نظر مشتریان را به محل مغازه خود و کسب و کارتان جلب کنید. این اولین چیزی است که بساری از مردم میبینند و برداشت های اول هرگز قابل تکرار نیستند. مطمئن شوید که ماندگار شده اید و با یک تابلوی چشم نواز میتوانید تجارت خود را به طور موثر ارتقاء دهید. نصب سایبان برقی جلوی سر در مغازه یکی از بهترین راه ها برای به یاد ماندنی شدن در میان مشتریان است.با نصب سایبان برقی و طراحی آن به طور ویژه برای فروشگاه خود میتوانید تجارت خود را به روشی ساده و به طور موثر ارتقاء دهید. سایبان مغازه و انواع کاربرد آن نه تنها از بهترین مواد ساخته شده اند بلکه در شکل ها و اندازه های مختلف تولید میشوند. همچنین از جدید ترین فناوری برای ساخت آنها استفاده شده تا کارآمد ترین وسیله برای تبلیغ محصول شما باشند. 

مطالب دیگر:
شاهد بازدید : 68 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

وقتی حرف از خرید سایبان برقی برای رستوران ها یا کافه ها می شود شاید شما بعنوان کسی که صاحب رستوران یا کافه هستید فکر کنید که نباید مته به خشخاش گذاشت و تنها باید سایبان مغازه ای را انتخاب کرد که بتواند به خوبی از ورود نور به داخل ساختمان رستوران یا کافه جلوگیری کند. از کافی شاپ ها به دلیل فضای بی نظیرشان استقبال زیادی میشود. گرچه بیشتر آن حس از طریق دکوراسیون داخلی شما منتقل میشود و کیفیت غذایی که سرو میکنید، اما مشتری میتواند به محض دیدن سایبان شما و دیدن طرح های گوناگون آن جذب کافه شود. از طرف دیگر این سایبان مغازه های مدرن تنها با استفاده از یک دکمه از روی ریموت و از راه دور قابل کنترل اند و نیازی به تلاش از طرف شما ندارند. میتوانید در سایه یا آفتاب آرامش داشته باشید و هر وقت که بخواهید حالت آنرا تغییر دهید. این کار توسط بازوهای برقی امکان پذیر است و به راحتی به باز و بست شدن سایبان کمک میکند. 

مطالب پیشنهادی:

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
شرکت سایبان شاهد با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در زمینه ی تولید آلاچیق ،چادر ،چادر فنری برقی ،سایبان برقی ،چادر کالسکه ای ،سایبان ،سایبان برقی ،سایبان برقی مغازه ،سایبان مغازه و کرکره برقی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است. برای گرفتن اطلاعات بیشتر به سایت http://sayebanbarghishahed.com/ مراجعه کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 1,321
  • بازدید کلی : 6,548