loading...
شرکت سایبان برقی شاهد
شاهد بازدید : 37 پنجشنبه 19 تیر 1399 نظرات (0)

مزایای خرید و نصب سایبان مغازه تنها به جلوگیری از ورود نور آقتاب محدود نیست! بلکه شما می توانید با نصب این سایبان به برند سازی محصولات و تولیدات خود کمک قابل توجه ای کنید. برداشت اول همه چیز است! وقتی صحبت از تجارت میشود نمای فروشگاه شما اولین چیزی است که به یاد شما می آید. اولین جا برای دیدن مشتری و اولین فرصت برای فروش و حتی تبلیغ بصری برای شما. توان رقابت شما همان چیزی است که شما را از رقیبان و مارک های موفق دیگر جدا میکند. سایبان مغازه همان وسیله ای است که شما برای اینکار نیاز دارید! از طرف دیگر شما با نصب این وسیله علاوه بر مزایای گفته شده میتوانید در هزینه حامل های انرژی هم صرفه جویی کنید و هم هر فضای بازی را قابل استفاده نمایید. همچنین که سایبان محل خوبی برای تبلیغ شما هم خواهد بود چرا که می توانید هز نوع طرحی را که بخواهید بر روی سایبان مغازه ی خود چاپ کنید. همه ی این مزایا را به این اضافه کنید که شما می توانید به راحتی از راه دور سایبان را باز و بست کنید و یا شیب آنرا تنظیم نمایید.

مطالب پیشنهادی:
شاهد بازدید : 36 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

احتمالا از هر فردی که خرید سایبان مغازه را انجام داده است بپرسید به شما درباره ی افزایش فضای مغازه با سایبان مغازه خواهد گفت. سایبان برقی نه تنها می تواند با فراهم کردن مکانی برای میز و صندلی گذاشتن فضای مغازه شما را بزرگتر نشان دهد بلکه مخصوصا در تابستان بدلیل سایه ای که سایبان شما برای افراد ایجاد می کند آن ها را ترغیب می کند تا زمان بیشتری را پشت ویترین شما بگذرانند. از طرف دیگر شما می توانید بر روی سایبان برقی لامپ های ال ای دی نصب کنید البته نگران نباشید این لامپ ها هیچ تداخلی در باز و بسته شدن سایبان ایجاد نمی کند. این سیستم روشنایی شما را در معرض دید مشتریان و رهگذران قرار می دهد و در این صورت شما راحت تر می توانید فروش داشته باشید. یکی از این ملاک ها برای خرید سایبان مغازه و کلا سایبان که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت سایبان برقی می باشد. سایبان برقی باید قطعات و پارچه ی مناسب داشته باشد تا شما بتوانید سال ها از آن استفاده کنید. 

مطالب پیشنهادی:
شاهد بازدید : 37 چهارشنبه 11 تیر 1399 نظرات (0)

با شروع فصل تابستان و آغاز فصل گرما همه ی ما این دغدغه را داریم که در این گرمای طاقت فرسا چگونه می توانیم کار های روزانه خود را انجام دهیم. برای کسانی که مغازه دارند این نگرانی دوچندان می شود چرا که مجبورند هزینه ی زیادی را برای آب و برق مغازه بپردازند. برای حل این مشکل سایبان مغازه به کمک این صنف آماده است و مشکلات را تا حد زیادی برطرف کرده است. سایبان مغازه که به دلیل ساختاری که دارد می تواند مغازه ی شما را خنک نگه دارد در این صورت شما نیاز ندارید به صورت مداوم کولر را روشن بگذارید. شما با وجود سایبان مغازه هم در هزینه ها صرفه جویی کرده اید و همچنین در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرده اید. از طرف دیگر شما با نصب یک سایبان مغازه ی کاربردی می توانید مشتریان زیادی را نیز به سمت مغازه ی خود جلب کنید زیرا افراد در این فصل در خیابان ها بدنیال سایه هستند و شما با نصب این سایبان این امکان را می دهید تا بتوانند با آرامش خاطر و بدون گرمازدگی ویترین مغازه ی شما را تماشا کنند. 

شاهد بازدید : 36 یکشنبه 08 تیر 1399 نظرات (0)

همه ی ما می دانیم که نصب سایبان برقی در ساختمان ها و فروشگاه ها، از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می کند. اما آیا می دانید که سایبان مغازه علاوه بر این کارکرد، ارزش مغازه ی شما را نیز بالاتر می برد؟ شما برای خنک نگه داشتن مغازه در روزهای گرم تابستان همیشه برق زیادی را مصرف میکنید. این مصرف بیشتر انرژی، هزینه زیادی هم ایجاد میکند اما نصب سایبان مغازه می تواند به کاهش صورتحساب شما برای این موضوع کمک زیادی کند.افزایش ارزش مغازه با سایبان برقی بسیار ساده است و نصب این وسیله میتواند فواید زیادی برای شما داشته باشد. یک مغازه خنک میتواند مشتری را زمان بیشتری نگه دارد و آسایش شما راه هم در روزهای گرم افزایش خواهد داد. شما با خرید سایبان برقی علاوه بر همه این ها میتوانید نور مغازه ی خود را کنترل و تنظیم کنید. به راحتی میتوانید در طول زمستان آفتاب بیشتری را در مغازه داشته باشید یا در روزهایی تابش نور را کمتر کنید. این کار با فشار یک دکمه از روی ریموت ممکن است و کار شما را آسان تر خواهد کرد. 

مطالب دیگر:
شاهد بازدید : 32 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)

دلایل خرید و نصب سایبان برقی بسیار زیادند، از نصب سایبان برقی برای کسب و کار ها، مغازه ها و محیط های اداری گرفته تا خرید سایبان برای فضاهای باز خانه مانند بالکن و حیاط! این تنوع استفاده، خود نشان می دهد که سایبان برقی تا چه اندازه در زندگی روزمره و حرفه ای مفید بوده و می تواند طیف متفاوتی از نیاز ها را برآورده کند. وظیفه ی اصلی تمام سایبان برقی ها این است که بتوانند سایه ایجاد کرده و از افراد در برابر نور محافظت کنند. نکته ای که برای سایبان برقی ها صدق می کند این است که می توانند علاوه بر ایجاد سایه، به مکانی که شما سایبان را استفاده می کنید روح تازه ای ببخشند! مثلا سایبان مغازه به شما این امکان را می دهد که اگر مغازه ی فرسوده ای دارید و نمی توانید هزینه های بازسازی را متقبل شوید، بتوانید با طرح های جالب و چشمگیر این نقص را با استفاده از پوششی که سایبان ایجاد می کند بپوشانید. بهتر است برای نصب سایبان برقی از یک متخصص کمک بگیرید تا مطمئن شوید سایبان برقی شما به درستی نصب شده است. شرکت های زیادی در زمینه فروش و نصب سایبان برقی فعالیت دارند اما پیدا کردن بهترین شرکت کار سختی می باشد. پس پیشنهاد ما به شما این است که خرید و نصب سایبان برقی را سرسری در نظر نگیرید و حتما با پرس و جو بهترین شرکت را انتخاب کنید.

مطالب دیگر:
شاهد بازدید : 33 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

با تاثیرات نصب سایبان برقی برای مغازه ی خود آشنا شوید تا هیچوقت از خرید سایبان برقی برای مغازه ی خودپشیمان نشوید. همه ی ما می دانیم هر کسب و کاری نیاز به افزایش مشتری دارد اما به نظر شما از چه راه هایی می توان مشترین بیشتری را برای مغازه جذب کرد؟ تا به حال به دکوراسیون مغازه ی خود فکر کرده اید؟  می دانید چه تاثیری بر روی جذب مغازه ی شما دارد؟ نمای بیرون مغازه اولین چیزی است که در چشم مشتری می آید پس باید به نمای مغازه ی خود فکر کنید. برای این که بتوانید اشکالات نمای بیرونی مغازه ی خود بپوشانید می توانیدسایبان برقی را خریداری کنید. همچنین امکان دیگری که سایبان برقی به مالکان خود می دهد در زمینه ی تبلیغات می باشد. با تبلیغات می توانید مشتری بیشتری را برای مغازه ی خود جذب کنید. هر چیزی که می خواهید بر روی سایبان برقی خود نصب کنید را در زمان خرید سایبان برقی از شرکت بخواهید چاپ تبلیغات را نیز بر روی پارچه ی سایبان برقی برای شما انجام بدهد. بهتر است پارچه ی سایبان برقی خود را خیلی شلوغ نکنید.  شما هر نوع کسب و کاری هم داشته باشید می توانید از سایبان برقی خود بیشترین استفاده را ببرید. شما  یک رستوران، کافه، ویتامینه، سوپر مارکت، پوشاک و... که داشته باشید سایبان برقی مشکلات شما را حل می کند.

 

 

مطالب پیشنهادی:

سایبان مغازه برای افزایش درآمد

کارایی سایبان برقی چیست؟

شاهد بازدید : 30 سه شنبه 13 خرداد 1399 نظرات (0)

سایبان برقی جز پر فروش ترین انواع سایبان ها می باشد. تا به حال از خود پرسیده اید که چرا سایبان برقی تا این حد محبوب واقع شده است؟ اگر می خواهید تغییرات زیادی برای فروشگاه یا سوپر مارکت خود بردارید می توانید با خرید سایبان برقی این قدم اساسی را بردارید.  با خرید سایبان برقی می توانید مشتری بیشتری برای خود جذب کنید. اگر شما دارای یک مغازه و کسب و کار باشید برای یک بار هم شده با سایبان های دستی سروکار داشته اید. سایبان های دستی تنها برای ایجاد سایه مناسب بودند اما سایبان برقی برخلاف انتظار در بیشتر زمینه ها به مالک خود کمک خواهد کرد. شما برای باز و بسته کردن سایبان برقی خود نیازی به میله ندارید بلکه به کمک یک ریموت کنترل به راحتی می توانید سایبان خود را باز و بسته کنید. با وجود ریموت کنترل شما نیازی ندارید از مغازه ی خود خارج بشوید و سایبان برقی را ببندید به راحتی از داخل مغازه این کار را انجام بدهید. سایبان برقی این امکان را به شما می دهد که سنسور بر روی آن خود نصب کنید. اما چرا نصب سنسور انجام می شود؟ در زمان نبود شما در مغازه اگر باران شروع به باریدن کردن سایبان برقی شما باز بود، این سنسور باران را تشخیص می دهد و به صورت خودکار سایبان برقی را می بندد.

 

 

مطالب پیشنهادی:

سایبان مغازه برای افزایش درآمد

کارایی سایبان برقی چیست؟

شاهد بازدید : 30 دوشنبه 12 خرداد 1399 نظرات (1)

با خرید سایبان برقی می توانید از مشکلات خود رهایی پیدا کنید.  یکی از چالش برانگیزترین بررسی ها، بررسی خرید پارچه ی سایبان می باشد. امکانی که شرکت های فروش سایبان برقی در اختیار مشتریان قرار می دهد این است که شما می توانید پارچه ی سایبان برقی را بر اساس نما و طرح مغازه ی خود انتخاب کنید. یک سایبان برقیبه شما کمک می کند تا به بهترین شکل در دید مشتریان قرار بگیرید. سایبان برقی بدون نگرانی از شما در برابر عوامل مختلف محافظت می کند. زمانی که فصل تابستان شروع می شود مغازه داران باید فکری به حال گرما بکنند خیلی ها تصور می کنند با روشن کردن یک کولر می توان مشکل را حل کرد اما با روشن کردن کولر شما باید هزینه ی زیادی را بابت مصرف انرژی پرداخت کنید سایبان برقی به مالکان خود این امکان را می دهد که برای خنک کردن مغازه از سایبان برقی استفاده کنند. با تابش نور خورشید بر روی اجناس شما این امکان وجود دارد که آن ها از بین بروند اما وقتی سایبان برقی را در سر در مغازه نصب کنید اجناس شما به هیچ عنوان کیفیت خود را از دست نخواهند داد. با وجود یک سایبان برقی می توانید به کسب و کار خود نیز کمک بزرگی بکنید. 

 

 

مطالب پیشنهادی:

سایبان مغازه برای افزایش درآمد

کارایی سایبان برقی چیست؟

شاهد بازدید : 182 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

سایبان مغازه برای افزایش درآمد کسب و کار شما بسیار مناسب است به طوریکه مشتریان شما روز به روز بیشتر خواهد شد و به طور غیر قابل باوری درآمدتان افزایش پیدا می کند. بدون در نظر گرفتن اینکه کسب و کار شما چیست می توانید از مزایای نصب سایبان برقی بهره مند شوید. سایبان مغازه دارای طرح های متنوعی است که زیبایی خاصی به محیط مغازه ی شما خواهد داد.

بهبود زیبایی ظاهری مغازه اولین مزیتی است که صاحبان مغازه های مختلف به آن توجه بیشتری دارند و میخواهند ظاهر رستوران ، مغازه ، سوپر مارکت را تغییر دهند و اینکه تمایزی با سایر مغازه ها داشته باشند. اگر ظاهر مغازه متفاوت باشد مشتریان به سوی شما جلب می شوند در نتیجه افزایش درآمد را به دنبال خواهید داشت.

سایبان مغازه  را می توانید با طرح و مدلی که خودتان مد نظر دارید تهیه کنید. همچنین میتوانید رنگ و طرح برند خود را روی پارچه ی سایبان به چاپ برسانید. همین امر برای افرادی که دنبال مغازه ی شما می گردند به دلیل وجه تمایزی که با سایر مغازه ها دارید به راحتی شما را پیدا می کنند. برای آدرس دادن به مشتری کافیست بگویید مغازه ای که سایبان سبز رنگ دارد که او هم راحت و سریع شما را در میان مغازها پیدا کند.

بهبود زیبایی ظاهری مغازه اولین مزیتی است که صاحبان مغازه های مختلف به آن توجه بیشتری دارند و میخواهند ظاهر رستوران ، مغازه ، سوپر مارکت را تغییر دهند و اینکه تمایزی با سایر مغازه ها داشته باشند. اگر ظاهر مغازه متفاوت باشد مشتریان به سوی شما جلب می شوند در نتیجه افزایش درآمد را به دنبال خواهید داشت.

 

مطلب پیشنهادی :

سایبان مغازه فست فود ماکان 

 
شاهد بازدید : 35 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

سایبان های موجود در بازار دارای تنوع های زیادی می باشند که یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین آن ها سایبان برقی می باشد. شما به هر دلایلی که در نظر دارید می توانید برای خانه و مغازه ی خود از سایبان برقی استفاده کنید. سایبان برقی برای افرادی که در آب و هوایی زندگی می کنند که تغییرات جوی در آن زیاد می باشد بسیار مناسب می باشد و کمک بزرگی به این افراد خواهد کرد. بهترین کارایی سایبان برقی که می توان به آن اشاره کرد نصب سنسور بر روی آن می باشد. نصب سنسور بر روی سایبان برقی این امکان را به شما بدهد بتوانید در زمانی که در مغازه ی خود حضور ندارید و باران شروع به باریدن می کند به راحتی از مغازه ی خود محافظت کنید سنور در زمانی که قطره های باران شروع به باریدن کند به طور خودکار سایبان برقی را باز و بسته می کند. سایبان برقی را پارچه، آلومینویم و فولاد می سازند.  بهتر است در هنگام خرید سایبان برقی یک سایبان برقی  مناسب با آب و هوای خود را خریداری کنید. برای خرید سایبان برقی می توانید با سایبان برقی شاهد در تماس باشید تا یک سایبان برقی با کیفیت خریداری کنید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

چرا سایبان برقی را انتخاب کنیم؟

پارچه مناسب برای سایبان برقی

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
شرکت سایبان شاهد با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در زمینه ی تولید آلاچیق ،چادر ،چادر فنری برقی ،سایبان برقی ،چادر کالسکه ای ،سایبان ،سایبان برقی ،سایبان برقی مغازه ،سایبان مغازه و کرکره برقی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است. برای گرفتن اطلاعات بیشتر به سایت http://sayebanbarghishahed.com/ مراجعه کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 1,578
  • بازدید کلی : 6,805